top of page
  • תמונת הסופר/תorna simchi

טעימות בשוק מחנה יהודה - חלבי 😋😋

עודכן: 3 במרץ 2022




אז מה בתפריט?

הכנסו אל השוק הפתוח, רחוב מחנה יהודה, מרחוב אגריפס.

מצד שמאל תראו את השלט ״חכמת הבורקס מחיפה״. פנקו את עצמכם במנת בורקס, מומלץ לקחת שילוב של גבינה ותרד, עם תוספת ביצה, חמוצים ורטבי הבית.


הכנסו לרחוב התות, עליו תמשיכו עד שתגיעו אל רחוב האגוז, ממש מולכם תראו את איש האתרוגים עוזיאלי! יש לכם את האפשרות להתפנק בכוסות שוטים בעלות סמלית לכוס. במקום מגוון טעמים ושלל מוצרים שפותחו במקום כמו משכך הכאבים ויטליום שפותח גם סתימות באף וספריי אתרוגים מרענן לפנים. ביום חם, שוט של משקה הפסיפלורה, יתן לכם אנרגיה ורעננות!


נמשיך שמאלה ברחוב האגוז עד שנגיע אל הג׳חנון בר מימין. פנקו את עצמכם בממולוואח - אפשר לקבל אותו בגרסת הלאפה ואפשר בגרסת הפיצה. גרסת הפיצה מצטלמת טוב יותר.. בכל מקרה, מדובר במעדן!


נצא ימינה ומיד שמאלה אל רחוב עץ חיים, השוק הסגור. שם תוכלו להכנס אל ממלכת הגבינות של באשר ולבקש טעימות.

אחד העובדים ישמח להסביר לכם ולתת לכם לטעום משפע הגבינות במקום.


פנו שמאלה, אל רחוב האפרסק, שם תוכלו להכנס אל חנות התבלינים של יוסף היזדי. אצל יוסף תוכלו למצוא שלל תבלינים מעולים וראס אל חנות שכולל בתוכו 41 תבלינים שונים! אצלו גם תמצאו חליטות תה במחיר הזול ביותר שאני מצאתי בשוק.


המשיכו אל רחוב מחנה יהודה, פנו אליו ימינה ופנו שוב ימינה אל רחוב התפוח, שם תוכלו לבקש מנת טעימה של חומוס עם כדור פלאפל אצל פלאפל עאיישה.


המשיכו אל השוק הסגור. משמאלכם יעמוד הדוכן המפורסם של ממלכת החלבה האגדית, בה תוכלו למצוא חלבה במעל ל50 טעמים… תוכלו למצוא חלבה בטעם קפה, לימון פקאן ושוקולד, במבה ואפילו ויסקי!


פנו ימינה על רחוב עץ חיים, וכנסו אל ממלכת הטחינה, שם תוכלו לראות אבן ריחיים שטוחנת את גרגירי השומשום ולטעום את שלל השילובים של הטחינה בממלכה.


נסיים בקינוח המיוחד מכל - כנאפה! כנאפה ירושלים, כנאפה עיר דוד, שניהם מעולים וטעימים ונמצאים קצת שמאלה כשיוצאים ממלכת הטחינה.


ואם בא לכם גם לשתות משהו אחרון אחרון, להוריד הכל… המשיכו על רחוב עץ חיים לכיוון רחוב יפו, עד שתראו מימינכם את הביר בזאר. שם תוכלו למצוא שלל בירות בוטיק ישראליות.


בתיאבון!



 

תשובות נפוצות לשאלות נפוצות


כמה זה עולה לנו?

חניה קרובה

תחבורה ציבורית

ואם יש לי פיפי?

עוד משהו שכדאי שנדע?

 




פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page